H' Lalalala

Hej på er! Emilie bloggade ju tidigare, men nu bloggar jag. Det var typ ett inlägg från oss båda. :P

Iaf så är Lovisa här nu och ska sova här. Vi har faktiskt FF och det är underbart bra! Vi har hunnit med att titta på film, äta massa gott och chillat typ. Idag var jag i Liljeholmen för lovisa skulle typ kolla något. Men jag har faktiskt inte så mycket att säga idag tror jag.

Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat. Men grejen var att jag gick in på blogg.se så var det MASSA strul, det kom upp massa saker och ja, då orkade jag inte pröva mera.

Emilie sov ju här, vi var ju på fest hos rikard. KUL! Det hände även massa saker som jag inte tänker ta upp här... sorry! :D Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska vi titta på TV.

Puss på er gullisar.

Ingen bild. Kommer väl snart antar jag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0