E' En tidig kväll eftersom det är skola imorgon :(

Hej alla sötisar!!! Förlåt att jag inte skrev imorse, men det var för internet inte fungerade :( Men imorgon börjar skolan ( NEEEJ ) men vad kan vi göra, så jag får väl gilla läget ;) Men ikväll ska vi äta god mat och vara hela familjen eftersom det är skola imorgon! Och ikväll ska jag bara mysa och titta på film :) ( skönt! ) Ingen vill väl inte börja skolan, men man har ju inget val ;)

Här kommer en bild på mig och Piff <3


Piff och Puff, när jag sov hos henne <3



Kommentarer
Postat av: Olivia

Vem är vem?

2010-01-07 @ 19:27:13
Postat av: IQraa

Nu har jag frågestund på min blogg (:

Var snäll o ställ en fråga :D

Den som ställer bästa frågan får en länkning under hela helgen (:



Kraam

2010-01-07 @ 20:35:02
URL: http://iqraabdullahi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0