H' Dagens rubrik

Helloooooo! Nu är jag hos mormor:D Trevligt trevligt. Iaf, så har jag nyss DUSCHAT och ska väl antagligen snart sova. Eftersom jag är ju så hilmlans trött varenda dag. Jag har inte riktigt vant mig än, det här med skola och så.

Dom här dagarna har det ju varit lite kass update. sorry för det. Men på riktig får man inte lika mycket tid att blogga när man har skola osv eller om man spelar sims XD Aja, nog om det. Men jag hoppas ni fattar det!

Nu ska jag dra mig mot tandborsten och sen sängen.  Så puuuuuuss på er! <3

Ps. Finaste Alice fyller 15 idag! Grattisgrattisgrattis till dig, min sköna! :D :D :D

Alice, 15 år idag. Älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Alice

Ååå tack Min älskade lilla Hedvig!!

love youu tooo!! :D <3 <3

2010-01-13 @ 21:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0