H' Godmogon en kall dag som denna.

Tjoo everybody! Haha, ingen aning vrf jag skrev tjoo.

Iaf så har vi precis vaknat upp efter nlång natt med mycket skratt. Vi gick väl och la oss runt halv tre. Inte bra, eftersom att jag börjar skolan i övermorgon och jag måste börja vänja mig vid att gå upp tidigt. Igår så sa jag även att jag skulle gå upp tidigt för att vända på dygnet. Men nupps, min kropp ville väl antagligen sova ;)

Snart måste jag börja röra på mig eftersom jag ska träffa Aida och Moa. Skitungarna ;) Niiiice (Y)
Aja
, nu måste jag börja fixa mig för att sedan åka och möta Aida och Moa. :) :) <3

Hasta la vista!


En gammal goding på mig och Puff älskling!


Kommentarer
Postat av: Josefin

hejhej, ja visst är den:) allt bra med er?

2010-01-07 @ 16:35:08
URL: http://jjoosefinholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0