H' Hello babes!

Vad gör ni? Själv har jag just kommit hem från uppsala, vilket var jätte kul! :D Nu är jag på en ny middag, och jag fick tillgång till data, tur :)  Iaf så har dagen varit jätte bra! När vi kom till Uppsala så blev det lite tempraturs skillnad, här var det ju typ -17 C, men i uppsala var det hela - 23 grader :) Snacka om kallt! :D

Aja, nog om det. Med andra ord har jag haft en jjätte bra dag <3 Hoppas ni också haft en bra dag  .:))))))
Jag kanske bloggar mer ikväll :) Juste! Hos pappa har han webbkamera, så där kommer jag att lägga upp dagens Outfit ;) Just that you know <3

Jag i sommras, saknar! <3333


Kommentarer
Postat av: julia

fan va bra bild, vad heter fotografen? :)

2010-01-08 @ 03:05:09
URL: http://juliuas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0