H' Hos Looooooooooooooooooooooovisa

Tjaba hello! Okej, riktigt onödig början. Menmen ;) Iaf så ber jag om ursäkt för att jag inte bloggat på länge. Mycket saker har hänt. Och då menar jag mycket.

Nu är jag iaf hos Lovisa, vi har nyss tagit på sån här ansiktsmask. Vi är sååå fina såå! :D Haha. Juste! Emilie har inte bloggat på länge därför deras data har gått sönder, hon trampade på den...  Smart! Så hon kommer nog inte upd. på länge.. :( Sen åker hon till London om.. 6 och en halv timme! Fan vad kul. Men jag kommer sakna skitungen.

Nu måste jag dra och tvätta bort ansiktsmasken, för nu har den suttit på i 10-15 min. PUSS PÅ ER!


Jag och puff, måste dra nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0