H' Sova

Hello sexys! Nu ska jag faktiskt ta och sova. Jag har ju vänt på dygnet helt och hållet på lovet. Så det ska bli skönt att lägga sig tidigt. :) Iaf så är jag hos mammsen nu efter en lång dag med Aida och moa. Det var jätte kul faktskt haha, fast vi typ bara tittade på One Tree Hill :D Det är fktiskt min favvo-serie. I lööööööööööve it!

Aja, nu säger mammsen att jag ska stänga ner datorn och göra i ording mig. Så jag ska väl antagligen lyda order, haha! Ni måste bli bättre på att kommentera! Puss på er <3




Kommentarer
Postat av: amanda

fin blogg tjejer :) <3

2010-01-08 @ 21:34:41
Postat av: Mira

one three hill is da shit!

2010-01-23 @ 20:02:23
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0