ManDARIN

Ja, som vissa kanske fattar lyssnar jag faktiskt på darin, man kan se det på överskriften (mandarin, manDARIN) Hahahahahaha, min fantasi rinner iväg som satan ibland asså....

Iaf så har jag faktiskt bara inte pallat blogga dom här dagarna, förlåt. Det har inte hänt så mycket förutm skola och sån skit, ni vet ;)

Men nu bytte spotify låt till Erik Hassle ''Don't bring flowers after i'am dead.'' Jadu, detta inlägg är nog det tråååååååkigaste jag gjort. Hhahahaha, men jag är väll trött. Det är jag alltid nuför tiden. Tonåren you know :)
Nu ska jag in på facebook, kolla in farmville. Sen efter det lyssna på musik och sånt, sen ska jag sova, sova sova. SÅ DET SÅ!

Godnatt säger jag.

Ps. Jag blir sämst på bild idag, så det blir en oldie.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0