Piff och Puff

Hej! Välkommen till vår nya blogg :) Vi heter Emilie och Hedvig. Vi är bästavänner och har kännt varandra jätte länge<3 Nu tänker ni säkert: - ''Ekorrarnas.blogg.se? Vilket namn!'' Men anledningen till det är att vi alltid har kallat varandra piff och puff :) Men det bloggnamnet var upptaget.

Om Hedvig: Jag är en tjej på 12 sommrar som älskar att motionera och vara med kompisar. Jag har en lillasyster oxå.. Jag är en typ av perfektionist, inte så mycket. Men ganska. Mitt rum måste vara städat annars får jag lite panik, tihi :D Jag älskar mode, och klär mig ganska bra faktiskt. Jag har en egen blogg också som heter http://snyggheddans.blogg.se. Haha, nog om mig. Över till Emilie.

Om Emilie: Jag är också en tjej på 12 sommrar. Mina intressen är att friidrotta och att vara med kompisar :) Jag har en storasyster som heter Nathalie och är 15 år. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva föruom att jag tycker om att blogga och gillar mode jag med. Ps. Jag är en väldigt klumpig tjej, men på ett bra sätt.

Aja, här kommer lite bilder på oss. Titta och njut, men runka slut.


Ps, Design kommer inom en timme typ. :)



Kommentarer
Postat av: thiwa

fiin blogg ni har :) hur gjorde ni så det blev annan stil? när man skriver asso :)

2010-01-03 @ 22:42:28
Postat av: hemligt beundrare!

asso jag vet inte derikt ad jag ska kommentera! Men ni har juu ganska bra blogg ändån :) <3

2010-01-03 @ 22:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0